Summa sidvisningar

tisdag 6 december 2011

En kanon vecka...



har det varit på Gran Canaria! 25-30 grader varje dag i stort sett och vi har njutit till fullo o lapat sol allt vad vi kunnat. Va så man inte ville åka hem o lämna värmen, kommer ju hem till detta kalla, gråa slasklandet.

Att det är juletid har min hjärna inte heller förstått. Det är inställd på sommar.. har inte handlat en enda julklapp men får ta tag i det hela nu så fort som möjligt.

Har lite annat innan bara. Ikväll är sista natten i Eslöv för min del.

Man kan säg som så att jag har fått en del insikter den här veckan iväg så jag vänder blad och ser det hela som ett avslutat kapitel. Det va då, nu är NU.

Nu startar jag om och känslan i min kropp har gått från "bedrövlig" till "helt ok".

Har verkligen kommit fram till vad jag vill ha och hur jag vill ha det och jag nöjer mig inte med något annat! Är ju mitt liv jag vill leva, inte någon annans.

För det är ju som så.. att i slutändan handlar det inte om att du ska hitta den personen du kan leva med, utan personen du inte kan leva utan..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar