Summa sidvisningar

måndag 19 december 2011

Julstämning..

Jag vill ha mer tid på mig, så jag hinner få riktig julstämning. Sådär så det pirrar i hela kroppen o man bara njuter av stunden.

Finns inget "njuta av stunden" just nu inte, mest en sak som kretsar i mitt huvud och jag vill vill vill klara det den här gången. Eller rättare sagt jag SKA fanimej göra det!

Jag vill baka massa julgodis. Rocky road, knäck m.m. o så e jag sugen på att rulla någon form av bollar me julig smak. Sånna där små man tar till glöggen och inte kan få nog av.

Någon som har bra recept på juliga bollar?? O då menar jag inte negerbollar me kanel istället för kokos eller nåt liknande. (Ursäkta om någon blir upprörd för att jag säger "negerboll" men har alltid gjort och kommer alltid göra precis som jag kommer säg "vit choklad" o "finsk pinne" så länge jag lever)

Kommer nog få mer julstämning om jag får baka o skapa juligheter. SÅ det är väl vad min fredag kommer bestå av förrutom julklappsbyte med syskonen :)

Bra Linnea, du får julstämning dagen innan julafton, bättre än inget!

Hoppas ni andra där ute har massa julkänsla i era kroppar och tar vara på den här mysiga tiden!





Måste bara tillägga att årets julkalender är toppen!! Börja titta om du inte gjort det hittills :)

2 kommentarer:

  1. Raggsockarna kommer nog att bidra till att få till lite julmys :)

    SvaraRadera