Summa sidvisningar

tisdag 26 juni 2012

Snart dags att på att igen!

Första natten gjord och snart ska jag på andra. Det gick kanon! Så nu är jag lättad och jag har en känsla att det här kommer bli en bra jobbsommar me roligt på jobbet :)
Är dock rätt sliten idag, eftersom man inte sover nåt vidare på dagen då man ska gå på senare sen på natten så e man ju vaken rätt många timmar. Plus att jag har ett helvete o komma till ro o sova på morgonen när jag gått av. Slutar 7,15 men somnade inte förrän kring 9,00 :/ Vaknade vid 16,00 av mig själv men låg i sängen till 17,30 typ. Känns märkligt o stiga upp när klockan e så mycket men man har ju en rimlig orsak till varför. Men man e helt bakvänd när man vaknar, tänkte jag skulle tränat idag.. haha vilket skämt ...noll energi till det så blev inget! Det är nackdelen med nattjobb, iaf för mig. När jag är inne i en jobbperiod blir jag som ett utskitet plommon. Ser nyuppgrävd ut och att visa mig för folk är ingenting jag hurrar över. Då vill jag bara va i min lilla bubbla tills det är dags att vända tillbaka dygnet. :) Efter denna natten är jag ledig till fredag o då går jag på igen.
Åker till mina föräldrar imorgon när jag vaknat och är hos dom till nästa jobbpass. Var längesedan jag träffade dom nu så ska bli mys :) Plus min lilla bebis (hund) som är fosterbarn hos dom. Saknar han som sjutton! <3

Nä nu e det dags o piffa till sig lite för jobbet så jag inte orsakar hjärtinfarkt på nån gammal stackare vi tittar till inatt. :)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar