Summa sidvisningar

fredag 29 juni 2012

Två lediga dagar

Tjo!

Nu sitter jag här i lgh o ska snart vandra till jobbet. 3 nätter framför mig vilket inte känns alls så tungt! :) Skönt det!
Har varit hemma hos mamma o pappa nu 2 dagar, mys med lite tid med dom. Var längesedan. Igår tog vi våra små bebisar (vovvar) till veterinären så de fick sina 1 års vaccinationer. Det gick super och jag är sååå lättad! Eftersom min bebis Lexx har en tendens att känns sig otrygg med nya människor plus att han gärna förvarar Saga så kan han vara väldigt skällig och tråkig mot folk han inte känner. Men här var det inga problem. :)
Sen på kvällen så hade jag och lillebror Fabian myskväll. Vi gjorde pizza och kikade lite på film o sedan på fotboll. Riktigt myyyss!! Idag försökte jag sova länge men vaknade 100ggr innan jag skulle upp. Börjar bli trött i ögonen nu och det är fan i mig förbjudet. Ska ju va klar till 7,15 imorgonbitti så får väl kanske bli ett redbull inköp inatt så man inte däckar.
Jag var med mamma idag o handlade, var även inom butik Lizzo där jag hade presentkort och hittade en mörkblå "pippitröja" plus ett Yankee candle. Trevligt :)
Tog en sväng inom systemet också, köpte ett Per Morberg-vin som jag o mannen i mitt liv ska inta på onsdag när vi ses. Vaknade med en smäll i ansiktetidag när jag fick reda på  att han ska till jobbet i Danmark v29 när jag e ledig, plus Norge nu veckan som kommer när jag också är ledig. Jippi kände jag, mkt vi kommer träffas då. Men sen när jag fått smälta det lite kom jag fram till att det inte är nåt jag kan göra nåt åt. Vi får ta alla andra tillfällen i akt o träffas ist. Så på onsdag firar vi de tillfällena vi faktiskt KAN träffas och försöker att inte gnälla över motsatsen :)
Hatar att vara en längre tid från honom, vill ha honom nära mig så mycket det går. Har ju sett baksidan av att inte träffas ofta och det vill jag aldrig vara med om igen. Aldrig aldrig aldrig!!
Just nu längtar jag tills jag får snusa han på halsen.. <3

Mannen i mitt liv! <3 :)



Nu ska jag göra tunnbrödsrullar som jag kan smaska på inatt.


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar