Summa sidvisningar

tisdag 31 januari 2012

Hej träningsvärk! :)

Igår testade jag något jag inte provat förut. Power-Yoga! Jag har provat vanlig yoga men inte den här varianten, det va nytt och skitskoj! Eller skoj o skoj... kändes bra för både kropp och själ efter en lång dag i skolan.
Man böjde sig hit o böjde sig dit, huvudet ner i golvet och rumpan rakt upp i vädret. Konstaterade att det sist nämna övades mer än tvärtom! haha Är man en fluga på väggen där så får man sig nog ett gott skratt.
Vigheten för mig är inga problem, med överböjliga leder fungerade de flesta rörelserna tillochmed så bra att jag trodde de skulle hoppa ur led. Är mer uthålligheten i musklerna jag failar på vilket gör att jag kommer gå dit om och om igen. Tror man att det är nåt pisslätt skit som inte ger nåt har man helt åt helsike fel! Det bränner i muskler man inte visste man hade, så idag har jag en härlig träningsvärk bl a i sätesmuskeln :)
Ikväll hoppas jag kunna få med mig jenny för att simma. Känns så gött att komma igång igen!!
JAG SKA BLI FIT! Det är mitt mantra :)
Solen skiner, härligt!
Ha en fin dag!*
                     
                                       Jag skojar INTE när jag säger att det här va en av övningarna igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar