Summa sidvisningar

söndag 5 februari 2012

Dagen innan dagen D..

japp! Har en stor nervös klump i min mage! Till största del för att jag e rädd att jag inte ska hitta till praktikplatsen imorgonbitti. Förvarnade dock min handledare och sa att jag kommer vara ute i god tid men skulle det vara så att jag (mot förmodan) skulle bli sen så är det för att jag inte hittar.
Kommer vara ute i väääldigt god tid så att det finns utrymme för förvirring :)
Sen idag har vi ju det här med tågproblem, alla pågatåg är inställda idag pga vädret, tur det finns öresundståg så får hoppas de går som de ska. Tycker det är för dååligt det här med alla förseningar o tåg som inte kör alls, för att det är vinter!? Då undrar jag, har vi inte alltid haft vinter i det här landet ?
Läste nån statistik att procentuellt har det sjunkit fr 92% till 87% av tåg som kommer i tid.. inte klokt!

Så peppa peppa att det går smidigt idag :)

Nä dags o packa klart sen damsuga lägenheten o fixa lite o bege sig.. !
Uppdaterar imorgon om första dagen :)

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar