Summa sidvisningar

torsdag 12 januari 2012

Tidig morgon..

men kryper snart ner i soffan under täcket och myser. Min lille bebis Lexx är hos mig i lägenheten i Kstad och vi har kvalitetstid. Han är ju en del hos min mamma och pappa, en orsak för att hund i liten lägenhet en längre tid. Tycker inte jag känns helt ok! Dessutom har han sin bästis där, Saga som endast är 1mån äldre än Lexx och de har så himla roligt ihop.
Märktes att Lexx saknade Saga igår för han va helt deppig, bara låg o sov o tittade ledsen på en. Nu verkar han lite piggare även om han gått och lagt sig efter morgonpromenaden.

Det är iallafall supermysigt att ha lite egentid med honom. Blir mycket promenader och det är ju inte fy skam för mina ben med tanke på att man traskar upp o ner, upp o ner.. om o om igen för ca 90trappsteg varje gång :)

Kanske vassen kan slopas sommaren 2012!? Hoppet finns :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar