Summa sidvisningar

onsdag 18 juli 2012

Mysdagar hos familjen❤

Jajemän, den här veckan är jag långledig. Mannen min är o jobbar i Danmark och jag tillbringar min lediga tid hos mina föräldrar. Är så fridfullt och underbart här. Man laddar verkligen med massa energi när man är här. Ibland får jag abstinens om jag inte varit här på ett tag. Dels för att min familj står mig allra närmast och jag behöver deras närhet och dels för den fantastiska naturen här. Är verkligen paradiset på jorden som min farfar alltid sa. Så rätt hade han! :)
Idag ska jag, mamma o lillebror till Eko i Fjälkinge o kika. Har hittat en lampa + möblemang där som är riktigt nice o som nog skulle göra sig riktigt bra i uterummet i vårt blivande hus. :) ska även lika på lite andra ställen så blir en liten utflyktsdag.
Är sååååå kul med inredning tycker jag. Att få planera och fantisera o drömma om något som faktiskt är verkligt är helt grymt kul! Vilka gardiner vill vi ha? Möbler? Lampor? Mattor? O lull-lull? Skoj skoj skoj! :))
Nu blir det en liten powernap för jag har (som vanligt) inte sovit så mycket inatt. Va tvungen att gå upp tidigt också för o boka besiktning av huset.
Det är inte lätt i denna uppsjö av olika företag och när man får höra att man ska göra si eller så. Nu blir det iallafall Anticimex som ska besiktiga, efter vad jag hört och förstått ska de va bra. :)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar