Summa sidvisningar

torsdag 19 juli 2012

Regn regn och åter regn..

Den här sommaren alltså. Eller sommar? Kan man ju inte ens kalla det. Regnperioden snarare. Vi skulle kunna upprätta en ny årstid om det ska fortsätta såhär framöver tycker jag!

Är ju i min långlediga vecka nu o nästa vecka väntar 5 nätter. Utan att låta bitter, men jag blir inte förvånad om det är sommaväder då. Aja ingen idé o spekulera i nu egentligen, bara gilla läget :)

Har det så mysigt här hos familjen, idag har det bara varit en innedag. Det gråa vädret suger energin ur en så man orkar ju inte.

De här senaste dagarna har jag blivit så ofantligt trött på förmiddagen, har ändå inte stigit upp i ottan även om det har varit i god tid. Men framåt 10.30 har jag varit så trött så jag kunnat betala för en tupplur. Har ju dock inte behövt betala för det utan kunnat ta den ändå :) hehe

Imorgon är det fredag, fredag innebär att min älskling kommer hem fr jobbet i danmark där han varit sedan i måndags och nu hoppas vi på att danmarksvisiterna via jobbet är över för ett bra tag framöver.
Längtar så efter honom att det känns i hela kroppen. Tror det är det som kallas abstinens :)
Så imorgon blir det myyyyyyys! o så blir det nog lite tvspelande för oss eftersom vi båda har fastnat för min lillebrors PS3 Move. Så jädrans skoj o vilken träningsvärk (höger arm) man får! Så det ska vi införskaffa o piska skiten ur varandra hahaha.. båda lika tävlingsinriktade :D
På lördag blir det svamp-plockning för mig, J o J's bröder. Svägerskorna ska shoppa o dricka vin i malmö vilket även det låter skoj men med tanke på husköpet har jag inte möjlighet o lägga pengar på sånt utan måste prioritera. Tur att jag tycker det e skoj o vandra i skogen o leta svamp för det tycker jag! :)) SÅ lördag ser jag fram emot! På kvällen då ska vi samlas hos svärmor och käka gott o umgås.

Får se om det blir någon tur till något möbelföretag på söndag kanske.. vi tar det som det kommer. Men vi vill kika runt lite innan och inte köpa första bästa.

Ha en fin kväll!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar