Summa sidvisningar

lördag 29 september 2012

Hej i lingonskogen!

va ett jädrigt bra tag sen jag skrev nu. Men har varken haft lust eller ork o känner inte för o ordbajsa här bara för att.
Skolan är i full gång med projektplanskurs o allt vad det innebär, så varför inte som kaka på kaka även lägga en individuell tenta på vetenskapliga begrepp på måndag kl 9,00 som grädde på moset för vi har ju "ingenting" att göra. Snarare, vi har inget liv förrutom skolan! Jag tycker synd om de som har familj när det är såhär mkt att göra, kan bara tänka mig det samvetet en del kanske ha för att de inte finns för familjen så mycket de vill.. för att de inte kan pga skolan! Sick!
Alltså det här med vetenskapliga begrepp, vfr en individuell tenta på det? Vad säger det om mig som blivande sjuksköterska och hur bra jag kommer vara på mitt yrke? INTE ETT SKIT! Nä vi stöter ju på de begreppen när vi gör projektplanen och cuppsatsen och är det då så att man inte förstår något begrepp då tar man ju självfallet reda på vad det betyder. Nänä lägg en tenta oxå ifall det inte satt sig i ryggmärgen ! Nä inte alls överens med skolans tänk där det kanske märks?!? Känns som en del saker och upplägg bara är för att det ska va, utan att de ser relevansen i det hela.

aja nog om skolan! Här i min sambos lägenhet renoveras det för fulla muggar.. eller rättare sagt,så färsdas det som en gång påbörjats så lägenheten kan komma ut på marknaden! =) Hoppas innerligt den inte bli svårsåld, men det borde den inte vara.

Sitter nu med en hallon/kiwi/apelsin-smoothie och inviger lördagskvällen, mannen min är och hämtar båt som han och hans bror köpt =)

Nä om man skulle kika lite till på de förbenade begreppen sen ta lördag..

Ha en fin fortsatt helg!!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar