Summa sidvisningar

torsdag 13 september 2012

Sitter här..

I soffan med ett glas rött och försöker hitta kreativiteten till att analysera en kvalitativ artikel. Som vi ska ha gjort tills imorgon när vi har seminarie. Vart är kreativiteten ?! aaaaaaa...vetenskap vetenskap vetenskap.. ja jättebra att det finns men ligger inte i mitt största intresse. Eller jo på sätt och vis, om jagt typ haft rimlig tid till att ägna mig åt det. Men INTE under denna tidspress. Hatar det och känner en stress och en oro som ja jag tar ut i förskott, för att inte klara det. Försöker ta en dag i taget och jag måste tänka så. Men när läraren säger minst 40tim/veckan 7 dagar per  vecka då ska jag inte sticka under stol med att de lägger grunden för ångest. Men men.. en dag i taget va det ja. Mindfullness som jag är såå bra på.. not ..
usch bittert inlägg ja. men men piggare på det imon =)

Har iaf haft några mysiga dagar då jag varit med min älskling på jobb. Kunnat jobba därifrån som tur är. Bodde på ett kanonmysigt hotell i Norge natten till idag. Lyxkänsla på hela hotellet o man känner sig så där.. tillfreds och lite bortskämd :)

Ha det fint!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar