Summa sidvisningar

torsdag 6 september 2012

Snart går det mot helg

Japp, torsdag idag dvs. näst sista dagen innan helg. Skolan har satt igång igen den här veckan så slut i rutan kan man lugnt påstå att jag varit (är). Dock inte så mkt föreläsningar och sådant, 2 seminarium den här veckan och imon blir det föreläsning plus etikhandledning. Men de har startat tillräckligt mycket huvudbry för att man ska få tiden att gå med grubblerier. Den här terminen ska det ju skrivas C-uppsats! Så kursen vi har nu, där ska vi göra en projektplan, skriva syfte och bakgrund till arbetet. SHIT o få det att låta vettigt och hitta ett ämne som är supeintressant, greppbart och realistiskt. Sedan försöka förmedla detta till lärarna så de förstår poängen man vill komma fram till.
Blir ytterligare igen påmind om hur saker och ting kan låta kanon när man tänker det men helt kocko när man sedan säger det. Då tänker man : Hur fan tänkte jag nu!?

Liknelsen med det vi har framför oss: När C-uppsatsen är klar så står vi på Mount Everest, just nu står vi och ska försöka få på kläderna men vet i fan hur det ska gå till. haha .. Längtar tills jag når toppen! :)

Nu ska jag bege mig till min Älskling.

Kärlek till er!


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar