Summa sidvisningar

söndag 22 juni 2014

Midsommar 💕🌞đŸŒș🌾🍀

Var det igĂ„r. Planerna som först var fick stĂ€llas in och ersĂ€ttas av nya. 
Tanken var att vi skulle hem till en vĂ€n, hennes sambo o kille pojk, pĂ„ knyt. MEN dĂ„ deras barn trĂ€ffat sin kusin som sedan Ă„kt pĂ„ vattkoppor och ju Ă€r jĂ€ttesmittsamt. Valde vi att avboka för J har inte haft det trots att han Ă€r vuxen. Som vuxen blir det ofta mkt vĂ€rre o risken för följdsjukdomar Ă€r stor, plus att det Ă€r semestertider nu o vi ska snart Ă„ka till Gotland. SĂ„ vi kĂ€nde att det va vĂ€ldigt onödigt att Ă€ventyra bĂ„de hĂ€lsa och semesterplaner. Om Tintin fĂ„tt det hade jag inte tyckt sĂ„ mkt, vill att hon ska fĂ„ det sĂ„ det inte blir som med J nĂ€r hon blir stor. Plus att det sĂ€gs att desto mindre ert barn Ă€r desto lindrigare fĂ„r de det. Hoppas nĂ€r den dagen kommer att hon fĂ„r det lindrigt och inte som sin mamma. Jag var som en prickig korv! 😝Midsommar Ă„terkommer och att fira med Hanna, Otto o Hugo kan planeras in igen😊
Planerna blev istĂ€llet att min syster och en kompis till henne (o mig) kom. Vi tog det lugnt, Ă„t sill, pĂ€ra som sig bör o grillat. Syster stod för efterrĂ€tten som var Pavlova. Ingen av oss hade tidigare smakat och det va jĂ€ttegott! Helt klart en efterrĂ€tt jag kan tĂ€nka mig igen, somrig och god! 😊👍
De ville prova pĂ„ utelivet i Ängelholm sĂ„ jag stod för chaffisbiten o körde dem. Hade vĂ€l varit sĂ„dĂ€r men Ă€ndĂ„ kul o se nĂ„t nytt. Jag har varit lite mör idag, trots nykterheten igĂ„r sĂ„ gjorde den havkiga sömnen att jag kĂ€nnt mig lite sliten. Men va absolut ingen fara o köra inatt. Va mycket piggare dĂ„ Ă€n jag trodde jag skulle vara och nĂ€r jag hĂ€mtat dem o vi kom hem, vem va superpigg dĂ„? Jo jag! Trodde först inte jag skulle lyckas somna om men pĂ„ nĂ„n vĂ€nster dĂ€ckade jag. ☺️

Nu ligger vĂ„rt lilla sockerhjĂ€rta hör brevid mig o sover och det Ă€r dags för mig ocksĂ„. Söndag imorgon, kĂ€nns som helgen Ă€r en dag lĂ€ngre nĂ€r man gjort nĂ„got pĂ„ fredagen. Hoppas pĂ„ bra vĂ€der sĂ„ jag kan fixa o dona lite ute i trĂ€dgĂ„rden. 😊



Over and out!
 /Nea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar