Summa sidvisningar

fredag 21 december 2012

Besviken o arg

Iår har jag valt att beställa en del julklappar på nätet. Därför ville jag vara ute i god tid för att minimera risken för strul så mkt som möjligt.
3st julklappar hittade jag på en sida C....... och beställde dem den 3e december. Nöjd och glad har jag gått o väntat o väntat.. Kände att jag fick till det hyffsat med de klappar jag valt. Jag är ingen person som köper nåt för o köpa, jag vill att det ska passa personen i fråga och att det liksom ska klicka lite.
Sagt o gjort, väntade väntade o väntade.. stod leverans: 14e december samt att vid försening får man det meddelat på mail. Den 14e kom.. så även 15e, 16e, 17e, 18e, osv.. mailade dem i tisdags för jag började fundera över om någonting blivit knas. Ringa gick inte för de har lägligt stängt av sin kundservicetelefon. Men fick inget svar på mailen heller.
Igår när jag i princip satt på nålar och hade börjat fundera över hur jag skulle lösa julklappssituationen så pling* fick jag ett sms om att jag hade ett paket på posten att hämta. Min lättnad var enorm!!!!! yes det skulle lösa sig!
Idag fick jag passande nog mailet med svar fr kundtjänst att jag hade paket o hämta, no shit! Tack för infon Saima (spåtanten) det visste jag igår.
Glad i hågen hämtade jag mitt paket, julhandlade, pluggade med min C-uppsatskompis och dagen gick. Väl hemma öppnade jag paketet för att plocka ut de 3 julklapparna jag längtat efter att få slå in. Har planerat för exempelvis julfrukost i sängen med min älsklings klapp på brickan. Nu får jag knåpa ihop något till honom i hopp om att allt löser sig. För i lådan med mina förväntade julklappar låg endast 2st klappar. Älsklingens fattas. Har skickat ett mail till dem vilket gjordes typ direkt, men nu är det massa ledigheter osv så det lär de inte se förräns om ett tag. Nu vill jag bara att det ska gå smidigt o att de skickar det jag skulle haft. Vill inte ha mer strul med dem. Hör även till att varan jag beställt finns med på fakturan med inbetalningsdatum den 1a januari. Banne mig om jag skulle försenas med det utan o meddela. Men ta betalt för något som man ej fått är inga problem. Hoppas innerligt de inte misstror mig utan förstår min förtvivlan. Hoppas även att de öppnat sin kundtjänsttelefon så man kan nå dem där o förklara utan o behöva skriva vartenda ord.

Vill att det ska lösa sig o hoppas det gör det. Julklappen till min älskling är ju kanon enligt mig själv :)

Nä nu blir det sängen snart, imon blir det förhoppningsvis ett mer positivt mail :)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar