Summa sidvisningar

måndag 10 december 2012

Måndag v 49... eller jag menar 50

Sick, trodde i min enfald fram tills nyss att det var v49 vi började på idag, nicht! 50 gjorde sig hört och jag insåg att det är VECKA 50! My god ! 2v kvar till jul/nyår, tiden rinner iväg och C-uppsatsen kräver mer och mer av vår uppmärksamhet eftersom vi vill kunna vara något sånär "klara" till jul. Mest ha finliret o putset kvar efter.
O vilken tur för tekniken idag då! Skulle åkt till kstad o träffat min uppsatshälft men med detta vädret utanför dörrarna så riskerar fanimej varken jag eller Ida livet för skolan. Aldrig! Tågen går ju som de går o visst, även fast man har vinterdäck o kör försiktigare än försiktigast så betyder inte det att Kalle eller Hedvig väljer att göra samma. Vips så ligger man kanske i en spillra mitt i ett olyckskaos och inser vidden av att inte ge sig ut utan välja att stanna hemma. Så HELLO Skype/MSN! vi bestämde oss alltså för att träffas i cyberspace och har genom videosamtal tagit oss igenom det mesta av resultatdelen i arbetet :) Duktiga vi! Imon blir det likadant!

Längtar som fasen tills skrivandet är över och man kan lägga det bakom sig.

Har ont in någon muskel vid ena skuldran av allt skrivande :) Och min stackars stortå är inte ok.. inte ok nånstans.
Så någon som vet vfr man kan ha ont i stortån o ända ner i knölen på sidan o sen strålar det på insidan av foten ? Någon? Har haft det sedan i somras och verkar inte vilja gå över hur mkt jag än försöker tänka bort det :) Ja jag läser till sjuksköterska men tycker själv det e jobbigt o söka. Trött på sjukvården som patient då jag har o har haft en hel del med det o göra senaste tiden ändå. Så tån har hamnat i skymundan hehe :)

Aja

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar