Summa sidvisningar

söndag 2 december 2012

haha hjärnsläpp!

Måste jag haft igår, eller druckit ett glas vin för mkt! I min enfald tänkte jag hela gårdagen att det va första advent. Bullshit det är ju alltid på söndagar.. haha ! Japp så när jag vaknade idag kom jag på det när jag tittat på Instagrambilder där folk skrev "1a advent" o hade lagt upp bilder på sina fina adventsljusstakar. Ska erkänna att jag under någon minut tänkte : - haha va snackar de om, shit va fel dom har det va ju igår, har alla missuppfattat detta eller?!
Innan jag insåg att det faktiskt var jag som missuppfattat hela grejjen! Jag VET att det alltid är på söndagar så förstår inte hur jag kunde gå runt o tro att det va igår? Misstänker att min hjärna valde att tro det för att det var den 1a dec ?! Annars vet jag inte.. haha

Aja.. idag är det bara slappedag, ingen julskyltning för vår del. Älskling ska bege sig uppåt i landet senare ikv för att jobba natten =/ känns inte nåt vidare kul i detta vintervädret! Får hoppas det går fint som snus!

Hm.. aja ...

Glad 1a advent !

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar