Summa sidvisningar

onsdag 22 januari 2014

Idag

är det onsdag och jag har inte gjort för mycket hittills. Ska inom några minuter börja på kvällskäket som blir fisksoppa med vitlöksbröd. En klasskompis fr sjuksköterskeklassen kommer och hälsar på vilket ska bli jädrans trevligt ! =) En till skulle också kommit men hon har tyvärr åkt på flunsan me feber och skit så hon får stanna hemma och krya på sig!
Skulle gjort mer enligt mina planer när klockan kommit till vad den är nu, men försöker (trots ångest) att ta en sak i taget och inte känna stress utan lyssna på kroppen vad den orkar med och i vilket tempo.
Igår var jag lite mer effektiv, är säkert ingenting för er som inte är gravida, men för mig där byta sängkläder är som ett träningspass så krävs det inte så mycket just nu för att jag ska bli ASTRÖTT. I alla fall igår var jag på sorterade jag ut kartonger och var på tippen och slängde, handlade, gjorde dansk fläskstek med sås, pära och rödkål samt tvättade två maskiner tvätt. Kan inte hjälpa det men jag somnar mycket godare på kvällen när jag vet att någon nytta blivit gjord.
Idag skulle jag dammsugit och börjat med maten tidigare, men sitter här :P Vet att Issa som hon heter som kommer inte är knusslig och inte förväntar sig maten serverad prick när hon kommer innanför dörren så det är en skön känsla :)

Jag ser ju att det är personer som läser det jag skriver jag och vill gärna veta vilka ni är? Ni läser sen av de mest nyfikna människorna på jordens blogg så snälla ge er till känna? Kön, ålder, sysselsättning, skriv vad ni vill o känner ! :)
Dessutom tips inför förlossning, vad som ska va i BB-väskan (som ännu inte är packad) m.m. tar jag tacksamt emot !

Nä fisksoppa näst!

Ha en fin kväll !

Over and out!

/Nea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar