Summa sidvisningar

söndag 16 februari 2014

BF+4

Är det ju idag.. va nog tröttare än jag trodde o räknade lite fel =P
Inga tecken på att förlossningen ska starta i alla fall. Seeeeeegt!

Vaknade med skallebank from Hell idag ! Va bara o ligga kvar för kände mig helt snurrig när jag gick upp på toa, så kom inte ur sängen förrän kl 15! MEN somnade inte förrän sent som tusan heller.. så måste försöka tänka att det är ok att gå upp så sent. Har kännt mig som ett utsketet plommon hela dagen. Blev beställd mat ikväll också, som igår. Fast tog en pizza idag där jag plussat o minusat ihop lite själv.. o FAN vad god den blev ! Helt klart en fortsatt favvo kan jag säg =) med färsk tomat, kronärtskocka, ananas, feta och skinka =D MUMMA ! Hjärnan ville äta upp hela men magen sa stopp för tidigt enligt mig hehe =)
Märkt senaste veckan att matintaget minskat betydligt.. får inte i mig alls den mängd som tidigare, o visst har ju varit mindre än vanligt hela graviditeten men nu är jag mätt efter ett par tuggor typ.
Blir sängen tidigt ikväll för min del och även min sambos för han ska upp tidigt. Tycker det är såå mysigt att gå och lägga sig tillsammans...och när han sover bredvid och jag fortfarande är vaken kan jag titta på han hur mycket som helst och bara vilja pussa sönder han! Hoppas innerligt att den känslan aldrig kommer försvinna utan att jag ska känna så hela våra liv! <3

Gjorde en bra deal också, får se så han håller den ;) Han lagar maten hela kommande veckan mot att jag hämtade maten ikväll också, gjorde det igår med. Den dealen kunde jag inte säg nej till ;)

Nej nu ska jag göra nåt annat, typ käka ett äpple, ett av mina cravings under graviditeten =D

Over and out!

/Nea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar