Summa sidvisningar

torsdag 24 november 2011

Drömmar..

Finns de lika många som det finns människor på denna jord. Kan ju vara allt från drömmar om natten, dagdrömmar eller drömmar om livet.

Jag vet några drömmar jag har, vissa möjligtvis orimliga och vissa förhopningsvis rimligare..

Har många drömmar om mitt liv, men störst är att finna den rätte och att jag får privilegiumet att bilda en kärleksfull familj som finns för varandra i vått och torrt.
Att ha någon att älska och bli kär i varje dag, att få skapa liv och göra deras uppväxt till en fantastisk resa som formar dem till underbara människor. Att få dela en vardag att vara tacksam över och aldrig aldrig någonsin ta den för givet.

På blott en sekund kan det förändras..just därför ska man aldrig ta något för givet, luta sig tillbaka o sluta kämpa.

Jag vill uppleva stunder där jag känner mig så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, när jag bara vill skrika av glädje.

Jag har en enda önskning till tomten det här året...

- Snälla tomten, gör så att jag någon gång har en person vid min sida som vill sitta med mig på en terass och blicka ut över sjön.. tills vi bli gråhåriga.

Hoppas han fixar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar