Summa sidvisningar

tisdag 22 november 2011

Minnen..

Saker som sagts, saker man hittat på och upplevt tillsammans. Saker man skrattat åt eller djupa diskussioner om allt mellan himmel och jord.

Minnen... kommer upp till ytan och jag håller andan. Tränger bort.. 

I minnena sitter de jobbigaste känslorna, jag vill inte känna. Bara vara..

Går på människans sparlåga. Jag måste sova, vakna, få i mig en bit mat iaf.. Det går inte annars.

Den här veckan är fullspäckad. Hur ska jag hinna, hur ska jag orka?

Vore bra om man kunde anlitat en firma som packade ner ens liv och samtidigt kunde de väl trycka på nån knapp som får en att komma tillbaka hel o fin igen.

På måndag flyr jag.. hoppas jag samlar energi tills jag kommer tillbaka för att ta tag i det som är kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar