Summa sidvisningar

lördag 19 november 2011

Gaddningen o andra tankar

1 sittning gjord och har 1 kvar innan det e klart :)
Jaha här har vi resultatet! Tanken var ju att allt skulle fixas på en o samma gång men efter ca 2,5timme fick jag nog. Då gjorde det så hiskelit ont att jag bara ville spy. Så sa till han som tatuerade att vi tar molnen en annan gång. Det jobbigaste när det gör så ont är ju att man vill bara åma sig o vrida sig o skrika i högan sky men att inget av det kan man göra. Istället måste man ligga blickstilla o bita ihop om man inte vill att folk ska tro att Picasso återuppstått o kladdat på ens kropp.

Så just nu är det bh-fri tid tills den läkt och jag är livrädd att jag ska trampa av mig bröstvårtorna! Då kommer jag se ut som en del av koarna hemma med en halv spene. :P

Tack & hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar