Summa sidvisningar

söndag 27 november 2011

Lördag känns som Söndag

Idag är en sådan känsla. Är troligtvis pga att jag va ute o svirade igår, vilket varken tillhör vanligheten och helst inte på fredagar.

Gårdagskvällen var väldigt bra. Det är skoj att träffa sina arbetskamrater i ett annat sammanhang än just på jobbet. Alla hade gjort sig så fina o va på så bra humör. Stämningen va på topp!

Min utmaning att struttab runt i de höga skorna gick över förväntan och jag fick väldigt många komplimanger för dom, vilket ju va himskans trevligt. Dansade till sent o det va såå roligt eftersom det va så jädrans längesedan jag va ute och svängde mina lurviga!
Fötterna tog dock lite stryk och en tendens till ömhet i tårna har infunnit sig, men det va det värt! Heter ju "vill man vara fin får man lida pin". :)

Usch snart blir det sängen, morgondagen består av så mycket saker att jag skulle behöva göra en lista så jag vet vad jag ska börja med.

Har en tendens att stirra in i väggen när det e för mycket och jag inte vet i vilken ände jag ska börja... så checklista får det bli innan jag somnar.

Nä snart har jag en dejt med John Blund. Förhoppningsvis utan mardrömmar som innehåller tjurar så jag slipper vakna helt svettig..
Tänkte jag skulle öva på detta innan jag somnar..

Natti Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar