Summa sidvisningar

fredag 11 november 2011

Man ska ALDRIG säga aldrig...

Nej ta mig tusan det har jag lärt mig nu. Min åsikt under alla år har varit "jag kommer ALDRIG över min döda kropp att skaffa en blogg".
Men se här! Nu sitter jag som en besatt o funderar på vad mitt inlägg ska innehålla.
Dock kommer jag inte lägga in vad jag har valt för byxor denna dag, eller likaså om jag åt 1, 2 eller 3 smörgåsar till frukost. Nix! Det är det redan så många som gör så den biten får de stå för.

Här kommer det snarare dyka upp kluringar, varför saker heter som de heter? Typiska beteenden i olika situationer? Frågor utslängda till allmänheten om det nu är så att det finns någon som finner denna blogg intressant. Med andra ord : Knäppigheter.

Finns inga regler eller ramar för mina tankar, bara så ni vet! Här kan det dyka upp allt möjligt så förlöjligande eller dumma kommentarer undanbedes vänligen! (Läs: då har du inte här o göra)

Är även ny på det här och inte född med en teknisk ådra likt Einsteins smarthet så tar nog ett tag att klura ut hur fasiken man gör.. men å andra sidan finns det ingen tidsgräns.

Joo..så att..

Dags o klura på nästa klurighet..

Hej svejs gnus & gnejs!

P.S Lämna gärna en kommentar eller åsikt. Det som är tanken.. MEN stå för den du är, alltid, men även här! D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar